Πολιτική Αποστολών
1) Ποια είναι η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας;
Η Costurera σας διασφαλίζει την αρτιότερη, από πλευράς ποιότητας και χρόνου, μεταφορά των προϊόντων στον προορισμό τους, γνωρίζοντας ότι είναι πολύ σημαντικό για τους πελάτες της να παραλαμβάνουν το άριστο ποιοτικά προϊόν και στα χρονικά πλαίσια που το περιμένουν.
Η μεταφορά του εμπορεύματος πραγματοποιείται στην Ελλάδα από τη Γενική Ταχυδρομική, ενώ στις χώρες εκτός Ελλάδας από την DHL. Η παράδοση της παραγγελίας σας γίνεται από 3-5 εργάσιμες ημέρα από την παραγγελία του προϊόντος στην Ελλάδα και σε 3-7 εργάσιμες ημέρες για τις απομακρυσμένες περιοχές. Σε χώρες αντίστοιχα εκτός Ελλάδας η παράδοση γίνεται σε 10-20 εργάσιμες ημέρες(standard delivery) ή σε 3-6 εργάσιμες ημέρες (express saver delivery).
Η διανομή των αποστολών στην Ελλάδα γίνεται από τις 9:00 μέχρι τις 18:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις 9:00 έως τις 13:30 το Σάββατο (Γενική Ταχυδρομική). Η διανομή των αποστολών στις χώρες εκτός Ελλάδας γίνεται από τις 9:00 μέχρι τις 18:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις 9:00 μέχρι τις 12:00 το Σάββατο (DHL).
Για παραγγελίες άνω των €400, θα πρέπει να γίνεται κατάθεση ενός ποσού, με τη μορφή προκαταβολής.
Σε περίπτωση που θέλετε να ενημερωθείτε για την πορεία της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το customer service της Costurera στην ηλεκτρονική διεύθυνση hello@Costurera.gr και να ζητήσετε τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας. Όσον αφορά στην Ελλάδα, εάν χρησιμοποιήσετε το συγκεκριμένο αριθμό αποστολής στο site της Γενικής Ταχυδρομικής,
(www.taxydromiki.gr) μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας. Όσον αφορά στις χώρες εκτός Ελλάδας, εάν χρησιμοποιήσετε το συγκεκριμένο αριθμό αποστολής στο site της DHL, μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας.
Όταν το εμπόρευμα φτάσει στη διεύθυνση παραλαβής του θα σας ζητηθεί υπογραφή προκειμένου να παραδοθεί.
Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και δεν υπάρχει άτομο να το παραλάβει, τότε, τόσο στην Ελλάδα η Γενική Ταχυδρομική, όσο και στο εξωτερικό η DHL, θα κάνουν άλλες δύο προσπάθειες, τις επόμενες εργάσιμες, για να παραδώσουν το προϊόν σ’ εσάς, αφήνοντάς σας μία ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό τους. Το χρονικό περιθώριο για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να καθορίσετε την εκ νέου αποστολή του προϊόντος σ’ εσάς είναι 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στις αποθήκες της Costurera. Όταν το προϊόν επιστραφεί σ’ εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις εναλλακτικές που σας προσφέρουμε. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας,
σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 09:00 μέχρι τις 18:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από την οικία σας.
2) Έχω παραλάβει ένα ελαττωματικό προϊόν.
Η Costurera πραγματοποιεί υψηλών προδιαγραφών έλεγχο ώστε να διασφαλίζει ότι τα προϊόντα που φτάνουν στα χέρια των πελατών της βρίσκονται σε άριστη ποιοτικά κατάσταση. Σε περίπτωση που παρατηρήσετε κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, παρακαλείστε να συμπληρώσετε αναλυτικά το Έντυπο Επιστροφής, το οποίο βρίσκεται μέσα στη συσκευασία, πριν επιστρέψετε το προϊόν σ’ εμάς. Οι εναλλακτικές που σας προσφέρουμε είναι οι ακόλουθες:
Α) Αντικατάσταση*. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσουμε το ελαττωματικό προϊόν που μας επιστρέψατε (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους και χρώματος).
Β) Επιστροφή** των χρημάτων σας στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας δηλώσετε ή στο λογαριασμό Paypal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στην πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε.
Γ) Πίστωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε στο λογαριασμό που διαθέτετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Η πίστωση γίνεται εντός τριών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στις αποθήκες μας.
*Σημείωση: Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας τις εναλλακτικές Β και Γ.
**Σημείωση: Σε περίπτωση επιστροφής των χρημάτων σας στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας δηλώσετε η εταιρεία Costurera δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχών κρατήσεις – χρεώσεις της τράπεζά σας.
3) Παρέλαβα ένα προϊόν που δεν υπήρχε στην παραγγελία μου.
Η Costurera πραγματοποιεί αυστηρό έλεγχο για να ελαχιστοποιεί την πιθανότητα λάθους. Παρόλα αυτά, αν φτάσει στα χέρια σας κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, παρακαλείστε να συμπληρώσετε αναλυτικά το Έντυπο Επιστροφής, το οποίο βρίσκεται μέσα στη συσκευασία, πριν επιστρέψετε το προϊόν σ’ εμάς. Οι εναλλακτικές λύσεις που σας προσφέρονται στην περίπτωση αυτή είναι:
Α) Αντικατάσταση: Αποστολή του σωστού προϊόντος αν αυτό είναι ακόμα διαθέσιμο στις αποθήκες της Costurera.
Β) Επιστροφή* των χρημάτων σας στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας δηλώσετε ή στο λογαριασμό Paypal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στην πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε.
Γ) Πίστωση της αξίας του προϊόντος που παραγγείλατε και πληρώσατε (και όχι του επιστραφέντος προϊόντος) στο λογαριασμό που διαθέτετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Η πίστωση γίνεται εντός τριών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στις αποθήκες μας.
**Σημείωση: Σε περίπτωση επιστροφής των χρημάτων σας στο λογαριασμό
τραπέζης που θα μας δηλώσετε η εταιρεία Costurera δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχών κρατήσεις – χρεώσεις της τράπεζά σας.
4) Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου.
Αν λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών (hello@Costurera.gr).
5) Σε ποιες χώρες πωλούνται τα προϊόντα σας;
Οι χώρες στις οποίες πωλούνται τα προϊόντα μας είναι:
Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελλάδα, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Δημοκρατία της Ιρλανδίας, Ισπανία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φινλανδία και Ελβετία.
6) Το Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στην τιμή;
Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.
7) Πραγματοποιείται διανομή σε διευθύνσεις εργασίας;
Η Costurera πραγματοποιεί διανομή σε διευθύνσεις εργασίας:
– Στην Ελλάδα από τις 9:00 μέχρι τις 18:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις 9:00 έως τις 13:30 το Σάββατο (Γενική Ταχυδρομική).
– Στις χώρες εκτός Ελλάδας από τις 9:00 μέχρι τις 18:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις 9:00 έως τις 12:00 το Σάββατο (DHL).
Πρέπει να σας επισημάνουμε ότι η διανομή του εμπορεύματος στη διεύθυνση εργασίας γίνεται στον τόπο και όχι στο πρόσωπο. Θεωρούμε λοιπόν σημαντικό να υπάρχει κάποιο άτομο εμπιστοσύνης, αν όχι ο ίδιος ο πελάτης, για να παραλάβει το προϊόν.
8) Προϊόντα outlet.
Τα προϊόντα που βρίσκονται στην κατηγορία outlet μπορούν να επιστραφούν και να γίνουν αλλαγές, ΜΟΝΟ στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
9) Άρνηση παραλαβής.
Σε περίπτωση που κάθε πελάτης κάνει άρνηση παραλαβής από 2 συνεχόμενες φορές και πάνω, χωρίς αιτιολογία, σε παραγγελίες που διενεργεί ο ίδιος στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Costurera, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να μην αποστείλει ξανά παραγγελία.
1) Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών;
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Στην περίπτωση επιστροφής του ρούχου συμπληρώστε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής που βρίσκεται μέσα στη συσκευασία του προϊόντος προκειμένου να μας ενημερώσετε για τους λόγους της επιστροφής και τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε. Σε περίπτωση που χάσετε το ειδικό Έντυπο μπορείτε να το «κατεβάσετε» από εδώ. Στο Έντυπο Επιστροφής σας δίνονται οι εξής εναλλακτικές:
Α) Αντικατάσταση*. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς (επιλογή Αντικατάσταση στο Έντυπο Επιστροφής). Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής του, να μας ενημερώσετε για την επιθυμία αντικατάστασής του, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα εδώ. Σε περίοδο εκπτώσεων οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές.
Β) Επιστροφή** των χρημάτων σας στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας δηλώσετε ή στο λογαριασμό Paypal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στην πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε. (επιλογή Αποζημίωση-Επιστροφή χρημάτων στο Έντυπο Επιστροφής). Σε περίοδο εκπτώσεων η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το προϊόν.
Γ) Πίστωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε στο λογαριασμό που διαθέτετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Η πίστωση θα γίνει εντός τριών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στις αποθήκες μας. (επιλογή Πίστωση στο Έντυπο Επιστροφής). Σε περίοδο εκπτώσεων η πίστωση γίνεται στις τρέχουσες τιμές των προϊόντων.
*Σημείωση: Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας τις εναλλακτικές Β και Γ.
**Σημείωση: Σε περίπτωση επιστροφής των χρημάτων σας στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας δηλώσετε η εταιρεία Costurera δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχών κρατήσεις – χρεώσεις της τράπεζά σας.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί από αυτά τα καρτελάκια τους. Τονίζουμε ότι δεν μπορείτε να επιστρέψετε μαγιό, κολάν, καλσόν, κορμάκια και σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής αν έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της Costurera περνούν από λεπτομερή έλεγχο. Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων στις αποθήκες της Costurera βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη, καθώς επίσης και το κόστος επιστροφής. Γι’ αυτό και πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.
Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:
Costurera
Καρπουζίδης Χαρίλαος
Πραξιτέλους 16,
Καλλιθέα Τ.Κ. 17674
Τηλέφωνο: 2130068818
Κατεβάστε την Φόρμα επιστροφών “
εδώ“
2) Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος;
Από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες για να αποφασίσετε αν θα το επιστρέψετε. Σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή ενός μέρους αυτής, παρακαλούμε συμπληρώστε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής που βρίσκεται μέσα στη συσκευασία του προϊόντος που θα παραλάβετε. Σε περίπτωση που χάσετε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής μπορείτε να το «κατεβάσετε» από εδώ.
Σας επισημαίνουμε ότι όταν μας επιστρέφετε ένα προϊόν πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό του προϊόντος,καθώς και την επιθυμία σας για Αντικατάσταση, Αποζημίωση-Επιστροφή χρημάτων ή Πίστωση, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατόν και με ακρίβεια.
Από τη στιγμή που το εμπόρευμα φύγει από εσάς, ηCosturera θα το παραλάβει μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες αν πρόκειται για επιστροφές από Ελλάδα και μέσω της Γενική Ταχυδρομικής ή μέσα σε 3-5 εργάσιμες ημέρες αν πρόκειται για επιστροφές από χώρες εκτός Ελλάδας και μέσω της TNT. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν εγγυόμαστε για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τη διεκπεραίωσή του.
Σημείωση: όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και με τα καρτελάκια πάνω σε αυτά. Σε περίπτωση που στον ποιοτικό μας έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μη αναμενόμενο, η Εξυπηρέτηση Πελατών θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.
3) Έχω χάσει το Έντυπο Επιστροφής. Τι κάνω;
Σε περίπτωση που χάσετε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής, μπορείτε να «κατεβάσετε» το αρχείο από εδώ. Στη συνέχεια διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες που αναγράφονται πάνω σε αυτό για να ακολουθήσετε σωστά τη διαδικασία επιστροφής.
4) Έχετε παραλάβει το προϊόν που σας επέστρεψα;
Όταν το προϊόν που μας επιστρέψατε φτάσει στις αποθήκες της Costurera, σας αποστέλλουμε ενημερωτικό e-mail με το οποίο θα πληροφορηθείτε ότι έχουμε παραλάβει το συγκεκριμένο προϊόν.
Όσον αφορά στην Ελλάδα, εάν δεν σας έχει αποσταλεί ενημερωτικό e-mail μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που το προϊόν έφυγε από εσάς, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών (hello@Costurera.gr ).
Όσον αφορά στις χώρες εκτός Ελλάδας, εάν δεν σας έχει αποσταλεί ενημερωτικό e-mail μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που το προϊόν έφυγε από εσάς, παρακαλώ επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών(hello@Costurera.gr ).
5) Έγινε η επιστροφή του ρούχου, πραγματοποιήθηκε η αποζημίωση-επιστροφή χρημάτων της αξίας του ρούχου, αλλά όχι η αποζημίωση των μεταφορικών.
Η αποζημίωση-επιστροφή των χρημάτων της αξίας του προϊόντος δεν περιλαμβάνει το κόστος των μεταφορικών.
6) Έγινε η επιστροφή του ρούχου, αλλά μου αποζημιώθηκε-επιστράφηκε λάθος ποσό.
Σε περίπτωση που σας αποζημιώθηκε-επιστράφηκε λάθος ποσό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών (hello@Costurera.gr).
Σημείωση: Σας υπενθυμίζουμε ότι τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
7) Υπάρχει περίπτωση να επιστρέψω ένα προϊόν ζητώντας αντικατάσταση και αυτό να μην είναι εφικτό;
Όταν η Costurera παραλάβει το προϊόν που της επιστρέψατε, επεξεργάζεται το αίτημά σας για την αντικατάστασή του. Σε περίπτωση που δε μπορούμε να αντικαταστήσουμε το προϊόν, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας επιστρέψουμε την αξία του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με έναν από τους τρόπους που αναφέρθηκαν αναλυτικά στην ερώτηση 1.
Σημείωση: Στην περίπτωση αυτή, αν θέλετε να γίνει η επιστροφή της αξίας του προϊόντος που μας επιστρέψατε σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα χρειαστεί να συμπληρώσετε την ειδική Φόρμα πατώντας
εδώ.
8)Επέστρεψα ένα προϊόν και ζήτησα να πραγματοποιηθεί αποζημίωση-επιστροφή της αξίας του, αλλά εσείς μου κάνατε αντικατάσταση.
Σε περίπτωση που ζητήσατε να σας γίνει αποζημίωση-επιστροφή της αξίας του προϊόντος με έναν από τους τρόπους που αναφέρθηκαν αναλυτικά στην ερώτηση 1, αλλά εμείς σας κάναμε αντικατάσταση, παρακαλούμε πολύ επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών(hello@Costurera.gr).